Skoltrött

Shit vad tiden går fort. Om tre veckor har vi sommarlov! Det känns som att det va nyss vi började i nian. Hehe.. Engelskaprovet gick bra, jättebra till och med. Fattar inte ens varför jag var så orolig. Det är ju bara engelska. ;) Nädå, men provet var faktiskt förvånandsvärt lätt. Jag är fortfarande trött sen jag såg Pirates mitt i natten i onsdags och helt slut i huvudet efter allt plugg så det blir till att vila i helgen. Vila och plugga. Sen ska jag köra järnet nästa vecka. Det blir sista hela arbetsveckan. Mamma lovade för typ några veckor sen att vi skulle äta ute idag om det var fint väder. Vilket det tyvärr inte så vi tar det imorn istället. Lika bra, jag kan knappt hålla ögonen öppna. Imorn ska jag upp ganska tidigt. Eller well, tidigt för att vara en lördag. Klockan 09.30 ska jag nämligen befinna mig nere på kultuskolan och köra genrep innan vi har uppvisning. Först har vi en minikonsert utanför kulturskolan, sen parad och sen en till konsert.. sen blir det hem och plugga som gäller. Usch, jag är så skoltrött. Men det är som sagt bara att kämpa på nu, sista veckorna.

image27

Kommentarer
Postat av: Emelie

visst kan man inte fatta att det snart är sommarlov? :D hare gött!

2007-05-25 @ 18:37:41
URL: http://emelieg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0