Helg i danderyd

Tjena! Inte hunnit blogga så mycket idag. Full fart hela dagen. Började med att storstäda mitt rum. Nödvändigt kan jag säga. Sen packade jag och gjorde mig iordning för våran danderyd-trip. Färdigpackad åkte jag sen ner till Tomasgymnasiet för att kolla på en dansuppvisning innan vi stack. Jättekul var det, många duktiga dansare. Fast det var astrist att bara sitta i publiken och att inte själv få shakea ass på scen. Sen tog jag och min brorsa tåget till stockholm där vi mötte upp med Mathilda, hennes mamma och hennes syrra. Vi åkte hem till dem och här sitter vi nu. Imorn blir det... GRÖNAN! Wiiho. Bloggar mer imorn, nu ska vi flumma vidare. Ciao bitches..  

Kommentarer
Postat av: Sanna

Tjena, tjena! :] Kul med Grönan!

2007-05-12 @ 20:07:04
URL: http://sannadahlgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0