Ångestdag

Hade världens ångest i förmiddags. För det första var jag trött.. Sen har vi engelskaprov imorn som inte känns kommer gå bra, jag har massor kvar att göra i skolan, vi skulle springa cooper på gympan och som pricken över i:et så skulle jag dra ut en tand. Engelska provet har jag pluggat till, ska göra mer sen. Cooper gick bra, sprang på 9.53 och tanden är nu borta. Så nu mår jag bättre :) Thank god. Anyways, har ägnat eftermiddagen som sagt till engelska-plugg. Vilket jag lär bli min syssla för hela kvällen... Suck, men det är bara att kämpa på nu. Bara två veckor kvar. I will make it!

Kommentarer
Postat av: andreas

juste prov imorgon! men det kommer nog gå bra :)

2007-05-24 @ 19:04:10
Postat av: Simon

vilken jävlig dag :S
du kan få byta me mej, har typ ingenting kvar nu, så jävla skönt ;)

2007-05-24 @ 20:53:43
Postat av: Mail

Alltid skönt när sådana där riktigt jobbiga dagar är över! :)

2007-05-24 @ 22:05:25
URL: http://piccadillytears.blogg.se
Postat av: Johanna

Andreas: Japp , jag hoppas det.
.
Simon: Haha, kul för dig! Då kan du hjälpa mig med mitt. (;
.
Mail: Jaa, verkligen!

2007-05-24 @ 22:09:37
URL: http://Jmohlin.blogg.se
Postat av: Charlie

Du är duktig som orkar kämpa hihi =) Men som sagt, det är inte lång tid kvar nu! Puss babe.

2007-05-25 @ 15:38:22

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0