Sommarplaner

Jag kunde inte blogga igår tyvärr. Vårt internet la ner och det är fortfarnde cp. Så nu sitter jag på min pappas pc.. Måste blogga. Ha ha! Igår kväll var jag och familjen på middag hos fam. Ingelgård i Danderyd.. Det var trevligt som alltid. Mina föräldrar satt och pratade semester med Mathildas föräldrar (som förövrigt är mina gudföräldrar) och de bestämde att Ingelgårds ska komma ner till oss på Lavelane. Lavelane är ett ställe i Frankrike som min mormor och morfar äger tillsammans med några kompisar. Hur som helst så ska Mathilda med familj bo på Lavelane i en till två dagar och sen ska vi tillsammans bila därifrån upp till de franska alperna. Fasen va kul vi kommer få ;D Visst lilsis' ? Undrar om det finns snö.. så man kan ta sig ett åk eller två på brädan. Haha, fast det blir i och försig kanske lite krångligt att släpa med sig snowboarden genom halva europa. Jaja, annars var det en bra ide..

Igår i skolan fortsatte vi diskutera om vilka vi ska klä ut oss till på vårat sista klassfoto, tema: Filmkaraktärer.. Vi försökte komma på vem K skulle vara och det kom förslag som pocahontas, Jasmin i Aladin, Esmeralda i Ringaren i Notredame och Jane i Tarzan. Haha, men det förslaget lyckades jag sno åt mig och K som tyckte att jag skulle passa perfekt som Jane sa att jag fick va henne. Haha, så nu ska jag va Jane.. Med gul skjorta knyten på magen och ett grönt typ skynke. Haha, snyggt.. inte! Lägger ut bilder sen.

Idag ska vi har Color Guard uppvisning på ett förtag är i stan. De har typ 40-års jubileum eller någonting sånt.. Det blåser lite ute så får se hur det går. Med tanke på att vi ska stå på ett tak. Scary.. :P Sen blir det Potc (igen ja..) i Eskilstown :D

Det blev ett långt inlägg idag. Men men.. lägger in en bild på poolen i Lavelane med huset i bakgrunden. Mitt Paradis, hihi! Nä, nu ska jag hoppa i duschen och sen ut och träna lite flagga med A så att vi är redo för uppvisningen. (: Puss

image34

Kommentarer
Postat av: Mathilda

France/LAvelane kommer äga i sommar! Puss

2007-06-02 @ 13:22:45
URL: http://mthilda.blogg.se
Postat av: Johanna

Mahilda: I knoow. Tänk vad mycket sjuka grejer vi kommer ha tid att hitta på. ;D Pusss

2007-06-02 @ 15:29:18
URL: http://jmohlin.blogg.se
Postat av: Mathilda

Jag kommer va heelt slut efter det! Puss

2007-06-03 @ 17:44:46
URL: http://mthilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0