Sista veckan

Jag är helt säker nu.. ! Den här veckan är det som kommer bli min död. Ärligt, jag kommer inte palla. Suck! Jag är så trött. Och ändå måste man plugga asset av sig nu sista veckan. Gosh, give me a break someone. Jag har kvar:

  • Ett helt mattekapitel + prov, klart senast torsdag
  • Redovisa mitt Tal i svenska, görs tisdag
  • Mvg-uppgift i SO, görs tisdag
  • En NO-fördjupning i teknik, klar senast torsdag
  • En uppsats om en kompositör, klar senast torsdag
  • A "letter to the editor", klart senast torsdag

  • Det löser sig säkert till slut (I hope!) men just nu känns det ganska hopplöst. Annars har det varit en bra dag idag. Varmt och skönt. Vi gick ut på rasten och satt och solade. Lyckades få lite fina bilder också.. Haha, aaalltid min tunga. Vette fasen vad jag har för problem.


    image36
    Jag, Kamal, Khazan, Felicia och Jossan.. Fin fjortispose jag lyckades få till. He he!

    Kommentarer
    Postat av: andreas

    det känns som att vi fått mycket mer dom sista veckorna än på resten av terminen :P som att dom vill göra det stressigt för oss med flit^^

    2007-06-04 @ 18:57:53
    Postat av: Charlie

    Håller med 'andreas' ;)

    2007-06-04 @ 19:07:45
    URL: http://charliew.blogg.se
    Postat av: Simon

    kan göra lite åt dej, gjorde det sista idag, ingen mer skola innan avslutningen ;)

    2007-06-04 @ 20:06:44
    Postat av: Felicia

    asså titta på mig, jag ser hel konstig ut ju! Puss puss

    2007-06-04 @ 21:06:41
    URL: http://feelice.blogg.se
    Postat av: khazan

    hahah vilket jävla min jag har haha

    2007-06-05 @ 07:54:15
    Postat av: Johanna

    Andreas: Elleehur!
    .
    Charlie: Jaa, jag med.
    .
    Simon: Jaa, du kan hjälpa mig emd matten (;
    .
    Felicia: Haha, alla ser konstiga ut. DEt var det som va medningen.
    .
    Khazan: Hahaha, jag älskar din min. Jag då.. Fjortis number one!! ;P

    2007-06-05 @ 13:38:52
    URL: http://jmohlin.blogg.se

    Kommentera inlägget här:

    Ditt namn, please:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Din blogg:

    Skriv nått gulligt nu:

    Trackback
    RSS 2.0