Shopping i Etown

Aaah, jag blir galen.. Så otroligt irriterande! Jag hade precis skrivit värsta låna inlägget och så strades datorn om. Jaja, bara att börja om från början då. Det har varit en varm, lugn och skön dag idag. Vaknade ganska tidigt och började greja med nya mobilen. Bestämde mig för att behålla k810i:n efter lite övertalning från Felicia och Mathilda. Och nu är jag glad att jag gjorde det. Hehe, I love it! Som sagt så vaknade jag och låg i sägnen typ en timme tills Mathilda vaknade. Sen duschade vi (nej, inte tillsammans så klart!), åt frukost och gjorde oss iordning. Sen åkte vi till Etown med mamma och Oscar för att jag skulle till tandläkaren och få tandställning i underkäken. Usch, jag är så avis på Charlie som fick ta bort sin tandställning idag. Charlie fick ta bort sin och jag fick en till. Sen gick vi runt i lite affärer. Bland annat Gina Tricot som hade 50% rea. Så det kändes lite synd att gå ut ur affären när allt kostade mellan 49 - 99 kronor. Men men, det blev ett line i alla fall. Ett långt som jag tänkte använda som klänning.. Bilder kommer från nya mobilen. Sist gick vi och köpte lunch på Subway och åt i bilen på vägen hem. Nu på eftermiddagen har vi först varit nere och kollat på min farmors nya lägenhet. Hon ska flytta hit från Järfälla. Och shit va fint det va säger jag bara. Jag blev jättesugen på att flytta själv. Bara för att få göra om en lägenhet alldeles själv. Haha! Anyways, när vi hade kollat klart gick jag och Mathilda en promenad med Hazel och sen hamnade vi här framför datorn. Ikväll blir det grillning nere på Abborberget med lite folk. Kul kul! Och imorn ska jag packa, blogga sista gånerna innan sesmtern (snyft!) och klippa gräset. Mathilda åker hem imorn också och sen ses vi inte förrän om drygt en vecka nere på Lavelane. Lääängtar! Och jusste angående klippningen av gräset så vette fasen hur det kommer gå. Har bara gjort den en gång i mitt liv hittills och det gick inte bra. Det va typ sick-sack hela gräsmattan. Men eftersom min brorsa är så allergisk mot pollen så kan han inte göra det... Hoppas ni får en trevlig kväll, det ska vi ha!  Puss

image111
Jag vet att bilderna är mörka men jag orkar inte göra nått åt det. (;

Kommentarer
Postat av: Charlie

Haha yää det är lyckost mig! :D
Alltså en grej jag tycker är störande med alla reor (var också inne på Gina idag) är att alla små storlekar är utplockade. Typ bara L och XL som finns kvar, så man måste vara ute i tid. Annars brukar Gina ha snygga grejer :)
Det där linnet/klänningen var enkelt och snyggt. :D Puss

2007-06-26 @ 19:46:51
URL: http://charliew.blogg.se
Postat av: Johanna

Charlie: Ja jag håller med. Det är svårt att hitta rätt storlek i rätt färg.
Puss

2007-06-26 @ 23:15:43
URL: http://Jmohlin.blogg.se
Postat av: Helena

Vad kul att du skall till Frankrike. Hoppas att du får en bra dag!

2007-06-27 @ 11:49:55
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Felix kung

jag är bäst i världen :)

2007-06-27 @ 19:16:44

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0