Säsongsavslut för DH...

... och jag tycker fasktiskt att det slutade bra. Med alla hemmafruarna menar jag.. Susan och Ian, Lynette och Tom, Gaby och Carlos (även fast det inte är ett par längre) och framför allt mellan Bree och Orson. Shit vad läskigt det var. Jag var fett rädd när Gloria höll på att mörda Bree. Men det slutade ju som sagt bra. Tråkigt bara att det var sista avsnittet. Nu måste jag vänta tills i höst för att se resten. Snart finns det inget att se längre! O.C är slut (snyft!), DH är slut och imorn är sista Grey's också. På ett sätt är det ju bra att det inte visas serier på sommarkvällarna för det är så lätt att man missar nått då för att man är ute. Men samtidigt vill man ju se vad som händer.. Jaja, min storfavorit på sommarkvällar är i alla fall Midsumer Murder. Fast det är konstigt att inte alla redan har dött i den lilla byn med tanke på att minst en blir mördad varje tisdagkväll under hela sommaren. Hehe ;)


image38

Kommentarer
Postat av: andreas

haha jag har också tänkt på det där med midsumer att det är alltid samma stad det dör mäniskor i :P

2007-06-05 @ 22:48:01

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0