Kundvagnsrace nr. 2 ?

Äntligen börjar sommarvädret komma tillbaka! Blå himmel här nu. Eller well, det var förrut om inte annat. Innan det blev mörkt. Hoppas det håller i sig bara och blir fint väder imorgon också. Känner att jag måste ut och hitta på nått kul! Kvällen har jag spenderat framför tvn. Först CSY:NY och sen Day break. Damn, he's hot! Brett Hopper (spelas av Taye Diggs) i Day break alltså. Police, but yet such a badboy.. Hehe, så typiskt mig att falla för sånt! Men vilka muskler säger jag bara. Avslutningsvis måste jag lägga in en bild från i torsdags eftermiddag. Jag och Philip leker med en kundvagn. Alltid lika kul!

image88

Kommentarer
Postat av: katrin

jag fattar typ inte day break ..... ett konstigt program

2007-06-20 @ 12:17:26
Postat av: Johanna

Katrin: Haha, jag vet det är jättesvårt att hänga med. Jag har dessutom inte sett alla avsnitt. Men det är kul att kolla på ändå. =P

2007-06-20 @ 12:28:56
URL: http://Jmohlin.blogg.se
Postat av: Hanne

va härligt

2007-06-20 @ 19:40:14
URL: http://hanneahlberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0