Cheerleading

Det känns helt konstigt med sommarlov. Eller det känns inte ens som sommarlov.. Vilket jag och Andreas konstaterade att vi inte ens har. Låter kanske konstigt.. Men om man tänker efter så har vi inte lov direkt. För har man lov så är man ju ledig från nått. Och de är ju inte vi. Vi har ju gått ut skolan. Så tekniskt sätt så är vi bara unemployed. A thought that really scares me! Jaja, idag har jag bara tagit det lungt och vant mig vid tanken på sommarlov. Eller well, the unemployment. Hehe! Jag träffade Andreas och Simon en stund idag. Vi satt i hamnen och drömde om att va pirater och spelade minigolf. Det var kul! (:

Nu på kvällen har jag bara varit hemma. Jag och min lillebror gick ut och hoppade studsmatta ett tag (följt av ett kubbspel och lite badminton). Bad honom ta kort när jag gör spagat i luften men det blev inga bra bilder. Shit, jag älskar att göra volter och saker på studsmattan. Och hoppa och gå i splitt och spagat.. Jag borde börja på cheerleading. Seriöst! Fast det går inte, inte i Strängnäs. Så jag får nöja mig med color guarden istället. Det är ju ändå ganska likt.. Nu ska jag göra mig iordning och sen sova. Godnatt sötisar !

image72

Kommentarer
Postat av: andreas

ja visst är vi smarta som kom på det? :D

2007-06-16 @ 01:00:16
Postat av: Jessica

Haha^^ Du är så söt Johanna!

2007-06-16 @ 02:34:22
URL: http://haggroth.blogg.se
Postat av: Johanna

Andreas: Ja, smarta kan man nog minst säga!
.
Jessica: Hihi.. (:

2007-06-16 @ 14:42:58
URL: http://Jmohlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0