Barnaby is back in business !

Vilken lycka såhär i gråa tider. Shit va poetiskt det där lät. Men faktiskt, jag vart nyss skitglad! Hehe, jag satt och läste min bok, stenhuggaren av Camilla Läckberg för den som är intresserad, och så kom jag på att det ju faktiskt är sommarlov. Woho, newsflash! Haha, nejdå.. Men jag insåg samtidigt som jag satt och läste om mordet i boken att jag inte sett eller hört något om Midsomer murder i år. Mitt absoluta favoritprogram på sommaren och den bästa deckarserien of all times. Så jag gick in på svt och kollade upp det. Japp, precis som förra året och året innan dess kommer det visas på tisdagar kl. 21.00.. Vilket lycka säger jag bara! Missar ju i och försig några avsnitt när jag borta men det blir högst tre avsnitt har jag räknat ut. Beroende när jag kommer hem. Jaja.. Hehe, jag kommer ihåg det första M.M-avsnittet jag såg. Det var för två år sen på flyget hem från Kina. Hah, jag tyckte det va skitläskigt då. Men nu är jag helt fast. Kan inte sluta kolla på det... Första avsnittet är nästa tisdag, den 26 juni.

image87

Kommentarer
Postat av: Felicia

Åhhhhhhhhhhhh jag älskar ÄLSKAR midsomer murder. Det är så otroligt bra. Det piggar verkligen upp tisdag kvällarna på sommaren! Åhhhhhhh va glad jag blev nu ser verkligen fram emot nästa tisdag! :D:D. Älsk dig och midsomer murder

2007-06-18 @ 19:27:11
URL: http://feelice.blogg.se
Postat av: Johanna

Felicia: Jag håller med dig. (: Puss älsk

2007-06-19 @ 11:46:39
URL: http://Jmohlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0