Vegas baby!

Aaah, det är så skönt att va hemma. Vi hade först inte tänkt komma hem förrän idag men sen bestämde vi oss för att skippa lite saker på semestern och åka hem istället. Jag brukar aldrig direkt ha hemlängtan så de va nått helt nytt. Jaja, idag har jag mest suttit framför datorn. Läst ikapp bloggar och kollat på de Las Vegas avsnitt jag missat. My God, va läskigt det va. Jag är faktiskt lite glad att jag missade dem för då kunde jag kolla på alla i rad sen. Så att man inte behöver gå en hel vecka och vänta. Grymt bra serie hur som helst! Och Danny McCoy måste vara en av världens hetaste. Jag döör! Lite synd att de va först i höstas som jag började kolla på Las Vegas. För förra sommaren var jag ju i USA och bilade runt på västkusten och då var vi bland annat i Las Vegas. Så då kanske man kunnat kolla in Montecito. (Vi bodde på  Ceasars palace.) För Montecito finns väl på riktigt.. eller? Anyways, nu ska jag äta. Grillspett och sen blåbärspaj. Mumsie! Och sen of course; Las Vegas kl. 21 !

image114 

(Again: Jag skaa blogga om min resa. Men jag har inte laddat över alla bilder till datorn och så och min "resedagbok" ligger på pappas dator. Men det kommer, jag looovar..)

Kommentarer
Postat av: Charlie

Jag ser att du kommit hem, just nu när jag ska åka haha! :( Jaja.. Vi ses om en vecka eller så, ÄLSK

2007-07-20 @ 09:09:59
URL: http://charliew.blogg.se
Postat av: Johanna

Charlie: Jaa, men som sagt, det blir alltid så på sommaren. :) Puss älsk

2007-07-20 @ 12:06:51
URL: http://Jmohlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0