Höstens/vinters skor

Asså, My God va med kommentarer jag får. Det är knappt så att jag har tid att läsa alla.. not ! Kom igen people. Kommentera så att jag har nått att läsa. Så nu när det va sagt kan jag gå vidare till det jag egentligen hade tänkt blogga om. Skor! Det var nämligen så att när vi kom hem igår kväll så låg det ett berg av post på våran köksö. Bland annat senaste Veckorevyn och höstkollektion-katalogen från ellos. Jag brukar inte handla så mycket kläder därifrån nu mera men de har vansinnigt snygga skor. Så jag bläddrade genast fram till sko-sidorna och det fanns ett par så grymt snygga boots. Finns i brunt (se bilden nedan, vänster) och svart. Men jag föredrar de bruna. Tror jag.. kan inte riktigt bestämma mig. Bootsen är i alla fall helt perfekta i mina ögon. Men de kostar hur som helst 1199 kr vilken kanske är en aning mer än vad jag hade tänkt spendera på ett par boots. Därför kollade jag vidare och hittade ännu ett par supersnygga skor, för 399 kr. Lite moonboots-stuk på dem med tanke på lurvet. Och som kanske är en aning bekvämare och lättare att ta sig runt i på vintern. Den här modellen finns också i svart och brunt (se bilden till höger), men även i vitt..
image121

And please leave a comment. Pretty, pretty please!

Kommentarer
Postat av: Jonas ^^

dom flesta är väl på semester? :P
tycker den till vänster är finast :)

2007-07-20 @ 13:31:55
Postat av: Johanna

Jonas: Jo, det är förstås sant. Jag gillar också dem till vänster bäst.

2007-07-20 @ 17:23:11
URL: http://Jmohlin.blogg.se
Postat av: Andreas

håller med, dom till vänster

2007-07-20 @ 23:38:39
URL: http://ramparts.blogg.se
Postat av: Johanna

Andreas: Jaa, men de är ju lätt för er att säga. :P Ni är ju killar, ni behöver inte gå runt i sånna skor i en halv meter snö.. Fast okej, jag håller me. Jag tycker också de vänstra.. (;

2007-07-22 @ 22:21:35
URL: http://Jmohlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0