Shoppaholic ?

Jag är helt gaaaaalet shoppingsugen, måste.handla.nått.nytt! Ska till Etown imorn för tandläkarbesök, suck, så jag får se om jag hittar nått då. Vet egentligen inte vad jag vill ha, men bara någonting! Det jobbiga är bara att man aldrig ska shoppa precis innan jul, haha.. men men. Plattång får jag klara mig utan i 22 dagar framöver nu också..
Imorgon är det även träning för min del, vilket inte har blivit av sen Emma åkte hem för en vecka sen. Jag är fett sugen på at lära mig allt nytt !

I helgen är jag uppbokad ca. 24/7 med bla. julgrans huggning, glöggis, barnkalas och julbord. Myspys för visso, men man vill ju hinna med andra saker på helgen också, som att träffa min älskling.. Vilket jag inte hann göra idag. Men de ska nog lösas sig på ett eller annat sätt.  ;)

Dagens pepparkakshusbak blev lyckat, mycket lyckat! bilder kommer men jag orkar inte ladda upp alla just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0