Paradise ?

Daamn va jag gillar min nya design och header.. eller vad säger ni ? Header-bilden tog jag på Lavelane. Usch, vad jag saknar de. Poolen, utsikten, huset, allting! Det är så himla vackert ! Och ( det här kommer låta jätte filosofiskt men.. ) om man typ kommer till paradiset när man dör. Eller om man kommer någonstans och liksom lever där efter döden. Så hoppas jag att jag kommer till Lavelane igen.. Jag vet inte hur jag ska förklara de. Men ni kanske förstår. Att man lever kvar på ett ställe som har betytt mycket för en. Föralltid ! 

image286

Förövrigt kan jag berätta att jag hade en mycket trevlig kväll igår. Vi var ett par stycken som satt nere vid bryggan. Pratade, lyssnade på musik och hade allmänt trevligt!

Kommentarer
Postat av: Andreas

asnyggt! :D

2007-08-17 @ 05:04:08
Postat av: Johanna

Tack tack ! =)

2007-08-17 @ 15:54:46
URL: http://Jmohlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0