Sammanfattning av min intressanta dag

Precis hemma från möte med thomasgymnasiet och UB
angående 100-DAGARSFESTEN! Kommit fram till ett riktigt
grymt upplägg och jag är supertaggad, kommer bli så bra :D

Nu ska jag ta och fortsätta med PA-uppsatsen som sakta men
säkert växer fram. Sen ska jag belöna mig själv med att fixa
mina naglar med tippar jag köpte idag. Skulle väldigt gärna
gör akryl igen men är så satans dyrt.. tacka vet jag 16 € i berlin ;)

(försök bortse från att jag håller i världens godaste dounut från dd)


Sen måste jag bara (än en gång) säga GRAAAAAATTIS till Ebbon
som är så duktig och fått stipendium till att plugga i USA nästa år,
du är så himla bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0