Helgen


Sorry för dålig update med helgen har varit smäckad!
Fredagsmys hos Andreas med tacos, idol, boysen, film
och en ny hårfärg (se bild). I like it!

Marknaden i lördags där det som vanligt inhandlades
en hel del onyttigheter och en ny ranson vantar (:
Stod i garderoben på UB på kvällen/natten vilket
var bland det värsta jag varit med om, herregud!

Igår körde jag till shtlm (woho!) för att jag och baby
skulle fira vår 2 årsdag (11 dagar försent men ändå).
Vi shoppade, gick på bio och åt romantisk middag för
två på vapiano. Sen blev det tåg hem och läxläsning.

Nu sitter jag i min favvofåtölj med ett par vedträn och
dagens sportbilaga (säg inget till Andreas) brinnandes
mysigt bredvid mig. Dags för engelskaplugg !


Kommentarer
Postat av: Andreas

Haha! :P

2009-10-12 @ 17:27:55
Postat av: Johanna

Andreas: ;) <3

2009-10-12 @ 18:49:59
URL: http://jmohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0