Yrkesfesten!

Jag har aldrig sovit så här länge! Vaknade
vid 13.30 av att pappa väckte (!) mig..

Igår var det ju studentföreningens yrkes-fest!
Alla var så grymt utklädda och de flesta verkade
ha riktigt kul. Blev mer folk än vi trott och större
delen av skolan hade hittat dit, mycket trevligt!
Jag, som var advokat, och Kathrine, som var
byggare, stod i dörren när alla anlände och hälsade
välkomna samt visiterade ;) sen gick vi runt och
höll koll och minglade lite. Kom hem vid typ 02.30,
duschade och däckade efter en superkul kväll !

Bilder kommer här eller på face! 

Nu ska jag öppna min andra påse lakritsnappar
och sätta mig och plugga, hörs senare.. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0