Veckans tråkiga och veckans braiga!


Jag har baaajstråkigt! Och så är jag omogen.. men men.
Enda grejen denna vecka är samhälleB-provet imorn och
jag håller på att dö. Dö av tristess! Har ingen lust eller
energi att lära mig alla statsministrar sen 1932. Faktiskt!

Det var veckans tråkiga, här kommer veckan roliga och bra:
Imorgon börjar julkalendern och man får äta första biten
i chokladkalendern. Alltid en lite roligare start på dagarna!

På onsdag ska jag och babe på Winnerbäck, en förlovnings-
present från hans mormor. Det ska bli supermysigt! ♥

På fredag är det saco-mässan i sthlm vilket ska bli kuligt!

På lördag bär det av hem till E för mysig glöggis (:

(FÖR ATT INTE TALA OM NÄÄSTA VECKA DÅ DET ÄR
ABIITUURIENTEEEN! MIDDAG OCH FEETFEEEST :D )

Kul va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0