Varning: Långt, deppigt inlägg!

Deeeeee-p-p-p-p-p!

Sleeet mig ur sängen imorse och lämnade min
varma gosiga trygghet (=pojkvän) kvar i den.
Tungt!

Stressade hela morgonen och kom försent..
Trodde jag ja men första lektionen var tydligen
inställd.. s u u u u g !

Åkte hem till A och kollade på Bruce Almighty

Tillbaka klockan 11 för nästa lektion - soft.

En halvtimmes argumentation och överläggning
innan vi tvingade oss själva att gå i snön (!) till
matsalen - för att självklart mötas av äcklig mat!
Tugnt!

Religionslektion som jag höll på att somna på.

Fruktansvärt värdelös mentorstid och "bråk"
med matteläraren om att göra om provet som
jag fick IG på, pga. att han försov sig.
Tugnt!

Det här var min dag, inte världen bästa kanske!

Nu ska jag plugga matte/samhälle/PA/natur/engelska
och sen köra core ball på gymmet klockan 20..

Jag vill bara sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0