Helgens bilder, fotograf: Ebba


Gabbi och Gustav, allas våra kära stämmogenraler.

Tillfix på rummet - Hanna och en so far osminkad mig.

Svårslaget.. så jeevla snygga ;)


Hanna och Ebbs (:

Emma, Frida, Bella m.fl.

Jag, Hugo och Christofer.

Lina, vår ny distriktsordöfrande, och Ricki..

Gustav och toastmastern Erik talar.

Efter middagen ville Fredrik ivrigt in på dansgolvet.

Chistofer och Ebba. Världens bästa Gurra var på G, som vanligt!


Ebba, Gabbi och dj Erik.
Här kommer de roliga bilderna ;)

Erik och Sverre intar the daanceflooor.

Bella och Anna likaså.

Hugo, jag och Rickard (senare den kvällen aka. Rockard)


18-åringen, grattis (:                       Jag och två av mina favvo-killar ..
 
Gustav och hans bitch ;)

Jag vet att ser helt wack ut.. men jag hade
så jävla kul och jag älskar att dansa !
Så den får läggas ut ändå (:

Lina, modell-Gurra och Gabbi

Avslutningsvis.. kvällens knäppaste bild, no doubt:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0