Funderingar

Jag har egentligen inget att skriva. Orkar inte skriva om vad jag gjorde idag för det är bara drygt. Just nu dricker jag dock blåbärs-te som Felicia förde in till mitt liv och överväger om jag ska duscha eller vänta på Andreas.

Tre saker som snurrar i min skalle just nu:

1. Jag har gått från MVG till VG+ i typ allt och jag d a m p a r! Jag vet
    att alla tycker att jag är töntig som blir missnöjd över VG+ men
    vafan ska man ha MVG i slutbetyg duger liksom inte VG. Jag
    gör mitt bästa men det räcker inte.. så tydligen är det inte mitt
    bästa. Men jag begriper inte vad jag ska göra mer. Suck!

2. Andreas ska (förmodligen) bli röjdykare i lumpen. Det är farligt
   och han kommer vara borta från mig jättelänge. Men å andra
   sidan kommer han bli fett me biff och lära sig sjukta k-pist.
   Så jag så låter det gå för den här gången ;) <3

3. Varför vann inte Alcazar melodifestivalen?
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0