Framtidsplaner..

Jag har kommit fram till att jag inte lever i nuet.. för tillfället lever jag väldigt mycket i framtiden. Med drömmar om resor, frågor om högskolan/univers. och längtan efter studenten.

1. Jag pratade nyss med Erik och fick reda på svaret på en fråga
    som jag undrat mycket över de senaste dagarna: Läser man
    matte på högskolan/univers? Svar: nej inte om man läser juridik..
    - mitt liv ser redan ljusare ut.

2. De senate dagarna har jag pratat ovanligt mycket om studenten
    med några av mina äldre vänner, dvs. dem som går ut om typ
    3 månader. Vem man än frågar hur läget är blir svaret "mycket
    i skolan nu, men det är inte långt kvar".. - lucky bastards !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0