Angående tidigare inlägg

Soyalatten gav mig inte den upplevelse jag
förväntat mig. Den brände sönder min tunga,
aouch!

Dock gav "An inconvinient truth" mig samma
upplevelse som alla de tidigare gångerna - ångst!
Vi måste tamefan ta och skärpa oss.
 
Det här är liksom heeelt... sjukt !
Tabellen visar koldioxidutsläppen(CO²) samt temperaturen de senaste 650.000 åren! SEXHUNDRAFEMTIOTUSEN! Och vi tycker det var länge sen Akilles levde.. vilket är typ 4.000 år sen! Till höger ser man CO² och temp. om typ 50 år!


Kommentarer
Postat av: Felicia

Kommer du ihåg när vi såg den i nian, det var bara du och jag som inte somnade och satt fängslade under filmen haha. Den är grymt bra!!

2009-04-02 @ 21:25:56
URL: http://fhavik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0