Pollen's in the aaaair, killing me softly!

Åh så underbart vädret är !
Tack vare min inhalator är
jag fortfarande i livet.


Idag slutade jag vid 12. Mötte Andreas som också slutat och bikade
hem till mig. Åt lunch,  tog hand om vovven  och sov i solstolarna
cirkus 2 timmar.. Och så fick jag glass och en blomma av min prins:
"den vackraste blomman till den vackraste flickan" sa han. Naw.


På kvällsingen har jag tränat afro och core as usual och käka club
sandwich for dinner. Hur gott? Dock förstördes kvällen av satans
hockey som körde över Deperate housewives. Inte kuuuuul!

Nu sitter jag och msn:ar med några kära vänner och min man.
Han håller på att lära mig alla konstiga regler inför fotbollen på
torsdag. Och då menar jag inte regler som typ offside.. (för det
kan jag faktiskt redan hö hö hö) utan mer "inget sup eller sex
dagen innan match". Något som Andreas strängt följer (HA HA HA)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0