Åh en så lång och händelserik dag.

Skola till strax efter 11 och sen mötte jag mannen min, han bjöd mig på lunch vilket inte satt fel och sen traskade vi hem till mig. Pluggade och somnade i varsin fårtölj inan vi gav oss ut i skogen på hundpromenad. Sen blev jag upphämtad av en ytterst pulserande bil innehållande Fredrik, Gustav, Gabbi, Olivia och en massa dunkade musik. I Eskilstuna, dit vi begav oss, lyssnade vi på en förelänsning om "Att skriva insändare" som hölls av ingen mindre än MUF's pressekreterare. Efter det hängde vi på donken och efter mycket om och men for vi sedan hem till Stränkan.

Nu har jag kollat på Desperate Housewives och ska hoppa in i duschen. För att sedan gå och lägga mig med Andreas. Efter att umgåtts med honom 24/7 (bokstavligen) i drygt en vecka blir man lite sällskapssjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0