Sleepwalker

Japp, jag kunde geografin i sömnen,
och vet jag mer kunde göra i sömnen?
Gå!
Jag gick i sömnen. 

Tydligen gick jag igenom huset och ropade "hallå, hallåå. Var är ni nånstans?" sen stannade jag i mammas och pappas dörröppning och sa "eh nej, jag går inte i sömnen". Sen gick jag tillbaka till mitt rum och landade i sängen igen. Märkligt..
Imorse när jag vaknade har jag två olästa sms från "A' ÄLSKLING <3", det var bland det finaste jag läst. Tihi.. de gjorde min dag. <3

Provet då, joo det gick väl. Inte jättebra kanske men definitivt inte dåligt.. jag är nöjd och det är huvudsaken. Nu är det bara att börja med nästa grej; engelskaredovisning på torsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0