Helgen då:


Igår begav jag mig till skolan strax efter 10 och började fixa det sista inför öppet hus. Vilket blev mycket lyckat, många som nappade på vår idé och tyckte den var smart. När det slutade kl. 15 drog jag direkt till jobbet där allting höll på att preppas inför middgen. Jag fick äran att ta hand om alla Lars Kristers-fans, men jag hann faktiskt slänga ett öga på Peter Settman också. När jag slutade strax efter 21 drog jag upp till Edith en sväng som satt barnvakt åt chefen. Sen blev jag inläsppt i hallen där jag dansade lite med papi och kollade runt. Häftigt måste jag säga!
Efter det drog jag hem till A som surprisade mig med ett mysigt bad, precis vad jag behövde! Sen gick vi och la oss och somnade på stört, inte konstigt efter att ha stått och jobbar i ca. 12 timmar.

Vaknade imorse och gick upp kl12. Var hemma vid typ 15 och satte mig och pluggde, sen kom Familjen Ingelgård och åt middag med oss. Vi åt och kollade på Gossip Girl, trevligt trevligt!

Och det var min helg det, lite kort sådär.
Nu blir det sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0