Uppe med tuppen.

Imorse vaknade jag typ 7.30..

- ÄLSKLING JAG ÅKER TILL GREEEKLAND IDAAG !
- Mmh, jag vet.

Andreas vaknade inte lika fort.
Men när han väl gjort det gick vi ner och gjorde frukost. Sen satt vi på studsmattan och åt och myste i värmen. Nu är jag hemma igen och har börjat packa, eller lagt fram kläder och sånt på sängen i alla fall. Om en timme ska jag Kathrine till eskilstuna? Måste fixa bikini, och så ska vi färga ögonfransarna.
Och som sagt....

IKVÄLL ÅKER JAG TILL GREEEEKLAND!
Eller ja, inte bara jag. Kathirne också såklart. Och resten av ettorna på skolan.

Min kära vänner, gissa vad jag gör?
VI ÄR PÅ GÅNG
VI ÄR LADDADE VI ÄR TÄÄNDA.


Kommentarer
Postat av: Kathrine<3Johanna

Vi kommer ha det så himla roligt gumman! Vi ska fan dansa röven av alla, jag kan nog göra det fast foten är trög ;) Hehehe. SAKNAR DIG REDAN ÄLSKO!

LOVE U <3!

2008-05-10 @ 15:49:25

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0