Sunny day

Idag kommer bli en kalasdag, det känner jag på mig. Nu ska jag äta frukost och sen lägga mig i ute i solen och läsa min svenskabok. Sen ska jag träffa Felicia. Vilket var föööör länge sen jag gjorde sist! Vi ska fika och sen kolla fotboll.

Igår tränade jag, Amanda och Patricia flagga typ hela dagen. Kom på två nya rutiner, varav en är till Charlotte Perellis Hero, som Lasse gjort om til paradlåt. Riktigt fränt faktiskt! Sen träffade jag älsklingen och Martin och vi gick hem till A, dem åt kebab och sen hoppade vi studsmatta. Papi kom och hämtade mig och så åke jag hem och duschade och fixade mig. Sen bar det av till Danderyd för middag hos Ingelgårds, alltid lika trevligt.

Har laddat ner Step up 2, som känns väääldigt lockande just nu kan jag säga. Men nej, jag ska ta mitt förnuft till fånga. Självdisiplin! pluugg... och frukost.


Kommentarer
Postat av: Kathrine

GUMMAN, Vi måste se den tlsm! Den sägs vara asbra!! Saknar dig skrutt

2008-05-04 @ 12:05:13

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0