Godnatt gott folk.

Svenskalektion.
vs.
Inte svenskalektion

Jag fattar ingenting. Det står på schoolsoft (våran skolas typ "medlemssida" eller vad man kan kalla det) att vi inte har några svenskalektioner den här veckan. Och då är det ju klart som korvspad att jag inte pluggat inför det förbannad ordkunskapsprovet, eller hur? Men nu har läraren skickar ut mail om att vi tydligen ska ha lektion imorgon. Så antingen går jag dit, lyssnar på bokredovisningarna (som jag redan gjort) och hoppaaas på att vi inte hinner med ordkunskapen. Eller så skiter ja i det och säger att jag inte kollade min mail idag, eller har pratat med någon av min klasskompisar om det. Hm.. aa?

Aja, jag lämnar det beslutet till imorgon. Ska gå up vid 8 i vilker fall, och om jag inte åker så sätter jag mig och pluggar. Imorgon kväll ska jag gå igenom företagsekonomin med min kära pappa. Jag är så tacksam över att jag har smarta och hjälpsamma föräldrar som kan hjälpa mig när jag inte fattar. Eller snarare att dem jobbar med de ämnen jag har prov i.. ;)

Förövrigt har kvällen varit mycket trevlig. Älsklingen kom till mig strax efter 21. Vi kollade på grey's och drack te/oboy och år mariekex. Sen kollade vi på andra hälften av rosa pantern, min favvofilm. Och sen början av World Trade Center.

Nej, som sagt jag ska upp kl. 08 imorgon. Vilket betyder att jag måste sova typ nu! för att få min dagliga (nattliga) 8 timmas sömn. Det är ett tvångsbeteende jag har. Får typ panik om jag inte sover 8 timmar/natt. Jag säger då det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0