typ.

Usch och blä. Jag är så trött att det sticker i ögonen och jag är inte ens i närheten av klar med pluggandet inför morgondagens prov. Jag.orkar.inte.. vill bara gå och lägga mig. Har i och försig sovmorgon till 10 imorn så jag ahr lite tid att plugga då också. Nej, jag ska nog överleva. En dag kvar på denna vecka bara och nästa vecka blir minst sagt skön: ledig på måndag och sovmorgon till 12.15 på tisdag. Tack! Har ett prov nästa vecka och två veckan efter det. Men sen är det loov, gosh vad skönt det ska blii !

Och förresten: idag är det torsdag. Och hittills den här veckan har jag träffat Andreas i 3 timmar. TRE ynka timmar. Sammanlagt dessutom! Det tar kål på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0