Strängnäs color guard is back on track

My gooood vad jag är trött. Helt slut och kommer ha världens träningsverk i armarna imorn. Det var riktig "lumpen-tränging". Eller ja, inte riktigt men det kändes ungefär så. Lasse har nämligen tagit över och tränar oss nu. Och jag lovar, vi har typ aaldrig tränat så seriöst. 100 poptosses, hundra! i rad. Okej, det är kanske ingen som fattar vad jag menar. Men det är ett kast i alla fall. Vi körde hårdträning i drygt en timme, och 10 armhävningar var kravet för att man skulle få ta drickpaus. Han är tuffare än våran amerikanska coach.
Men det känns jätteskönt nu! Träningarna drar igång seriöst och vi kommer verkligen någon vart. Dessutom lovade Lassie att han ska köpa träningsoveraller till oss, bara vi säger till vad vi vill ha och vad vi vill trycka. Det kommer ju behövas när vi ska till kalmar (?) och lära ut colorguarding.

Det här kommer bli asnice! We're back to svullna, blodiga fingrar och brutna naglar.
Nu behövs bara några fler medlemmar i laget.  Feliciaaaaaa ?

Kommentarer
Postat av: Felicia

åhhh jag saknar color guard!!! Jätte mycket! Jag funderar på att kanske börja igen, har tänkt på det ett tag nu! Puss på dig

2008-03-11 @ 15:50:22
URL: http://feliciahavik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0