Glass är gott

Företagsekonomi som första lektion, det gick bra! Sen lunch och glass nere vid vattnet, mys. Och efter en låång mattelektion som kändes som att den aldrig skulle ta slut är jag nu hemma. Jag är trött och jag har massvis med plugg framför mig.

Sov sådär halvbra inatt, dels på grund av att jag hade ont i tänderna och dels för att när jag precis gått och lagt mig så kom Hazel och hoppade upp i min säng. Och inte nog med att hon tog plats, dessutom låg hon och sprattlade och sparkade som en tok (drömde förmodligen att hon sprang/jagade?) och snarkade så att väggarna skakade (drömde förmodligen att hon var en gris?)

Nu ska jag plugga inför proven på torsdag och fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0