Dagen

Idag hade jag sovmorgon till 12.15. Men var tvungen att gå upp vid 9 för att hinna plugga innan jag och paps drog iväg till tandregleringen i etown. Kom hem precis lagom till mattelektionen där och G var mycket inaktiva. Sen gick vi till schelins och tog en fika. Väntade på Hugo och Steffy och sen gick vi till draman. Slutade en timme tidigare så jag och Hugo kila hem till mig och spelade tv-spel. Sen kom Gustav också och vi diskuterade vidare på förslag och affärsidéer till vårat företag. Sen kom Mahlin och dem gick hem till H medan jag åt middag och nu har vi kollat på GossipGirl. Dan var ju bara fööööör söt med Serena!

Idag har jag också pratat med världens bästa Felicia. Hon får mig alltid att bli så glad! Försöker få henne tillbaka till color guarden nu, vi/jag skulle verkligen behöva henne. Men no preasure darling, du gör precis som du vill. ;)

Nu ska jag ringa min älskling. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0