Sommarlov?

Hänger inte riktigt med att blogga these days. Mest för att jag inte har något att blogga om. Gör inget speciellt om dagarna, är med mina wonderful friends på kvällarna. Och med Andreas typ.. hela tiden. Fast jag måste erkänna att de tinte riktigt känns som sommarlov. Vet inte varför riktigt, men det kanske kommer. Hoppas jag..


Igår var jag i etown hos tandläkaren. Sen shoppade jag lite tröjor. Hem och sega och sen hem till A på kvällen. Sen var vi hos Whixsen.. kollade fotboll, Bring it on och bastade & badade. Sen hem till A och sova, tanken var att vi sklle gå på Askens avslutning idag. Men det blev inget eftersom vi inte orkade gå upp. Sennär vi väl om upp, vid typ lunch, så åt vi frulle och sen har vi legat och kollat film och myst hela dagen.

Nästa veckas camp i Kalmar är inställd. Skulle vilja säga tyvärr men det känns nästan lite skönt. Ska bara upp söndag - mpndag och sen campar dem hemma då jag inte behöver vara med eftersom jag inte ska med till vm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0