Så där ja..

19 januari, kl. 23.33

Hm. Undra om jag en gång för alla ska ändra 'teckenstorleken' på texten i bloggen.

Nej. Jusste, blogg.se fuckar ur sig så fort jag loggar in.

2 minuter senare: hm. Undra om jag ska lägga in den där låten nu.

Nej men visst fan. Blogg.se funkar ju inte..

3 och en halv jävla minut senare: hm. Jag är jätte-överdrivet-mega sugen på att skriva ett blogginlägg. Om vad? Hur helt patetiskt handikappad jag känner mig ibland när saker inte blir som jag vill och när jag inte kommer in på blogg.se.
Hm, jusste. Fan!


WORD !

Alltså bokstavligt talat dårå, Microsoft word !


Okej, eftersom blogg.fucking.se inte vill sammarbeta får jag ta hand om det här imorn.

Punktlista:

  1. Lägga in det här i bloggen
  2. Fixa teckenstorleken.
  3. Fixa in låten.

Check ?

Nej men great.. Nu blev jag sugen på att ändra headern också. Score !

     4.Fixa headern !



Jäpp:
1. Check !
2. Check! Och nu ska jag inte ändra tillbaka! På ett tag iaf..
3. Check! Haha, visste blev de as nice? 

Nu ska jag ägna mig åt header en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0