Lev dit liv i den tid som brinner.

Ta mig till en annan väääääärld.
Sommartider hey hey.


Nej, jag satte faktiskt inte på den med flit.
Jag shufflade.
Men visst blir man glad av vädret?
Och ännu mer sugen på sommar !
Glass.

Nu sitter och försöker koncentrera mig på plugg, inte så lätt när det finns så mycket man hellre vill göra. Märks ju ganska bra med tanke på att jag just nu sitter och bloggar. Men jag ska plugga i en timme och sen kommer A hit.
Mysig promenad i vårvädret?


Och apropå absolut ingenting, really, så ska jag köpa öljäst.
Japp. Eller vitamin-tabletter. Har inte bestämt mig för vilket än. För antingen ska jag börja käka piller eller börja hälla i mig öl. Men jag tror att piller låter bäst, ska lägga fram förslagen för pappa. Hur som helst behöver jag b-vitamin. Mucho! För nu ska mitt hår bli låååååångt till sommaren.. Det är en sak som är säkert!
Nice va?

image536

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0