Jag är bara barnet.

Under dem senaste, ja vad kan det vara? Tre veckorna har det varit fullt upp varenda dag.
Skola mån - fredag.
Jobb fre - söndag.
Och jag är en sån som har extremt höga förväntningar och krav på mig själv och jag kämpar så sjukt för att nå de betyg jag vill. Vilket lönar sig så jag klagar inte..

Men kom igen, jag är 17 år.
Ett barn.


Jag måste, som Andreas säger, faktiskt ta det lugnt och kunna varva ner också. Jag är inte mogen nog för att kunna hantera den här stressen än.
Det är inte konstigt att jag svimmar i skolan liksom.

Nu har jag två dagar kvar i skolan, varav en (imorgon) som jag inte ens behöver gå på lektionerna utan ska bara göra klart 2 uppgifter hemifrån. Sen är jag klar, finito! För den här terminen vill säga. Och efter lördag (ev. söndag) så är det slut med jobb för min del också..

Vad jag egentligen vill få sagt är att den enorma press jag har på mig själv och all stress äntligen håller på att släppa. Och vad händer? Jo, jag blir extremt rastlös. Jag mår illa, allting snurrar, ont i huvudet, kallsvettas m.m. och nu håller jag på att bli sjuk.

Toppen!
Såhär precis innan jul också.
Inte kul..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0