Uffare

Snabbt om skoldagen:
Jag började 10 med introduktion i geografi. Sen 2 h lunch, som först spenderades på Mälarblick (mitt jobb, där vi förövrigt äter lunch med skolan denna vecka) och sen hem till älsklingen som inte börjat skolan än. Vi myste och kollade film. Sen tillbaka till skolan för mitt favoritämne. Eller nej där ljög jag. Ett av mina favvoämnen.. företagsekonomi. Det var nice, även om de mesta försvunnit lite under sommaren. Men det kommer tillbaka snart hoppas jag. Sen var det dags för vår försa lektion med UF. Så från och med nästa vecka ska jag och mina två manliga kompanjoner sätta igång med vårat företag som för tillfället går under namnet Pappa Betalar UF (Gurras förslag) .. Vääldigt preliminärt och oseriöst!

Efter denna lektio,n som vi fick sluta tidigare ifrån, gick jag, Gustav och Hugo och fikade och samtalade lite om företaget samt andra saker som inte bör nämnas här. Hrm..

Min prins ska på fotbollsmatch och jag ska och träna med Hugget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0