Om... allt.

Idag efter skolan (som varade ca. 1 h och 20 min.) så fikade jag med babsen. Det var hyffsat länge sen sist. Sen bikade jag och Sofie hem och jag satte mig på mitt tysta rum och väntade på att åklagaren skulle ringa upp. Jag fick vittna via telefon att jag slapp åka upp till sthlm och så. Det gick bra.. och efter samtalet var jag om möjligt ännu säkrare på att jag vill bli åklagare. *happy smile*

Sen åkte jag som sagt och träna. Det var länge sen sist och det var skönt. Riktigt skönt. Så imorn efter min 20 minuter mentorstid då jag har 2 timmars hål ska jag och Kath träna. Det gäller att passa på när det är gratis. Sen har jag lektion, lunch, lektion och skolgympa. Det kommer bli en lång dag.

Godnatt brudar. 

(Aah, jusste. Bilderna från Rhodos kommer. Det tar bara väldans lång tid att ladda upp och så..)



Min pojkvän gör vad som helst för mig !
Och jag är tokigt kär i honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0