Kiss the lips.

Pjuuh, vi klarade det. Jag, Cicki och Mahlin uppträdde, Patte hade stukad handled so what to do? Mahlin var jätteduktig för att vara hennes första uppträdande. Cred till henne !

Dagens (världshistoriens) sämsta raggningsreplik:
- "vilket lands flagga är det där då?"
Öh.

Igår vad jag som sagt på middag hos kusinerna. Sen vid 22 ungefär träffade jag älsklingen och Martin, vi drog till månssons trädgård där vi träffade både gamla och nya vänner. Strax efter midnatt började alla röra sig åt olika håll. Jag, Andreas och Martin följde Kathrine hem och cyklade sedan hem till var och en.

Kommentarer
Postat av: Kathrine<3Johanna

Så himla snäll du va söt som skjutsade mig upp hela vägen

2008-04-27 @ 20:12:54
Postat av: Johanna

Ja, fan det trodde jag inte att jag skulle orka. Undrar var jag har fått mina benmuskler ifrån ;) inte är det flaggandet iaf =P

2008-04-27 @ 22:14:09
URL: http://jmohlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0