Pluggis ?

Just nu har jag håltimme och sitter i skolans bibliotek för att maila över ett arbete så att jag kan plugga hemma. Om typ drygt en timme har vi drama och sen precis efter de ska jag klippa mig. Inget drastiskt.. bara toppa, tunna ut och klippa upp luggen lite. Sen blir de superplugg ikväll. Har företagsekonomiprov och naturkunskapsprov på torsdag och till imorgon har jag grammatik och svenska. Andreas kanske har rätt, vi har extremt mycket plugg. Och som pricken över i:et har vi inte studiedagar (som resten av kommunen hade igår) eller höstlov heller. Well well.. i helgen blir de i alla fall myspys hemma hos mig med de bästa och allra finaste. Längtaar ! Nu ska jag åka till solariet där vi solade i söndags för att plugga medans de andra solar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0