Fell asleep with a smile on my face

Sitter här med världens smile, haha vet inte varför. Allt är bara så jävla bra och jag har typ aldrig mått bättre. Ni vet vilka ni är som får mig att känna så, tack! Igår kväll var jag och mina käraste vänner nere hos Christofer och gjorde allt möjligt. Vi kollade film, solade solarium, spelade kort, snackade och hade de allmänt trevligt.. som alltid! Idag har jag som sagt color guard-uppvisning på invigningen av Thomasgymnasiets nya lokaler. Hoppas de går bra. Upptäckte för en sekund sen att det blåser orkan ute.. hmm. Aja, den som lever får se. Resten av dagen vet jag inte vad jag ska hitta på. Olivia och Kathrine har kurs i gympa så tills dem slutar lär jag nog hänga lite med grabbsen. Nu ska jag gå och göra mig iordning och sen gå ut och öva lite kast och danser så att jag är redo till uppvisningen sen..


image387
Favorit i repris. Har haft med den här bilden i bloggen förrut men de är den bästa jag har på när vi flaggar. Uppträdande på ParkenZoo i maj 06.. från vänster: Cicki, Cissi, Jag och Malin.


Kommentarer
Postat av: Charlie

Oj, känns som jag inte kommenterat på evigheter nu ju! Har blivit dålig med det..
Det där med att du aldrig mått bättre, jag känner precis samma sak. Bloggade nyss om det haha :) Underbart att känna så visst ? Älskar dig hun

2007-09-22 @ 13:15:11
URL: http://charliew.blogg.se
Postat av: Johanna

Charlie: Yes, verkligen ! =D PUSSälsk

2007-09-22 @ 15:26:08
URL: http://Jmohlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0