Shopping

Trevlig dag som förmodligen kommer bli ännu bättre. Har som jag sa varit i Eskilstuna och shoppat. Kom hem med ett par jeans, en grå stickad tröja och tre par trosor. Vilket var precis vad jag letade efter. Nu ska jag snart äta och sen gå över till Martin, grannen, och där titta på film med de bästa.

Apropå att bo granne med någon så hade jag Hugo en intressant konversation igår.

Jag: Jusste Hugo erat flytande margarin står fortfarande i våra kyl.
Hugo: Aa jag vet, och min handduk hänger i ditt badrum

Kommentarer
Postat av: Olivia

Johanna! Nu blev jag nyfiken!Vad fasen är Hugos "handkuk" för någe?

2007-10-07 @ 13:05:51
URL: http://segerbergolivia.blogg.se
Postat av: Oliviaaaa

Och " Keeep focus on the nipple"

2007-10-07 @ 13:06:17
Postat av: Johanna

Olivia: Hahahahah, jaja. Nu har jag ändrat i alla fall. Och Hugo har varit här och hämtat sin handkuk
;) and of course.. aaalways focus on the nipple.

2007-10-07 @ 20:24:30
URL: http://Jmohlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0