I <3 höstlov !

Yes, det gör jag. Och nu är det äntligen här, känns grymt skönt!
Har inte orkat blogga seriöst på jättelänge nu.. sooorry ! Men men.. just nu sitter och jag gör ingenting medans jag väntar på att Andreas ska komma hit. Sen ikväll blir de förhoppningsvis filmkväll nånstans och imorgon middag och guitarhero hos käraste gullegrynet Olivia. Som förresten är bland de roligaste personena jag känner. Här är några exempel.

Hugo: Men Johoney vi går till biblioteket sen på historian.
Jag: Neej jag pallar inte.
Olivia: Joo, men dem har fett många böcker där !

Fredrik (matteläraren) : Har någon hört talas om promille, och i så fall vad?
Olivia: Jäpp, man dör vid 5.
Fredrik: HAHAHHAHA!

Bilder från den seanste veckan kommer förmodligen. Ska bara tvinga mig själv att sitta ner och ladda upp alla. Kan ta lite tid. 

Föresten är det nu klart ! Ebba ska få byta över till våran klass. Välkommen darling !  ( :

image439


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0