Söndagsupdate..

.. för den kommande månaden:

♦  Om 24 minuter ska jag vara på middag hos farmor. Jag tänker gå kl. 17.58 !
♦  Imorgon börjar skolan igen, dödamig.
♦  På tisdag ska jag ta spruta, livmoderhalscancervaccinationsspruta.
♦  Den 20de ska vi på Winnerbäck i västerås !
♦  Den 23de är de skolans känsdisfest, vilka kommer va snyggast ?
♦  I år ska jag baka pepparkakor med mina älsklingar! Det blir mys de !
Förresten lyssnar jag på julmusik, "don't save it all for christmasday" sjöng hon just. I agree !

Nu ska jag klä på mig, ha en trevlig afton !


image468
Kan tänkte mig att de kommer bli nått sånt här? Inte ska man slösa på glacyren, de är ju den som är godast!  :D


Kommentarer
Postat av: Charlie

Gah, jag saknar dig Johanna!

2007-11-05 @ 18:41:20
URL: http://charliew.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0