Har ni dem här i xs ?

I går bar det av till Etown. Efter ett himla sökande efter lacktights hittade vi till slut. Lunch på McDonalds med en flirtande kassör och en salig blandning strängnäsfolk. Haha.. sen läste vi fel i tidtabellen, för andra gången och fick sitta på stationen ytterligare en timme. Hem, middag och planering för kommande skidresa m. Hugo + familj. I like, a lot ! Sen hem till Frida där vi tillbringade kvällen. Inga kommentarer!

Idag har jag och paps pluggat företagsekonomi, det suger men behöver göras inför provet på torsdag. Så ingen fritid för mig denna vecka. Eftersom jag dels har provet och sen kommar att träna den lilla fritid jag annars har. Well well, det blir nog bra.. sen kändisfesten på fredag:  Vi.kommer.vara.hetast!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0