Spelning på lördag

Har just kommit hem från träningen. Fast vi hade inte någon musik så det blev inte mycket till träning. Bara lite. Vi har uppvisning på lördag. Vi ska stå på ett tak. Japp, ni hörde rätt. Stå på ett tak och flagga. Bandet ska stå nedanför på innergården till där vi ska spela och vi får stå på taket. Undrar hur det kommer gå.. Bra hoppas jag. Det får absolut inte blåsa som det gjorde i lördags. Man vill ju inte trilla ner.. He he! Lägger in en bild på oss (mig i mitten) från en spelning för ett år sen på Parken Zoo. Mitt första uppträdande. (:


image29

Kommentarer
Postat av: andreas

jag kommer komma och kolla :)

2007-05-30 @ 16:44:52
Postat av: Johanna

Andreas: Va kul! :D

2007-05-30 @ 17:53:14
URL: http://Jmohlin.blogg.se
Postat av: Louise

Heej, vet du var någonstans i sverige man kan träna color guarding? (: skulle himla gärna vilja prova det! svara till min mail jag skickade med :) tack.

2008-08-12 @ 21:03:43
Postat av: Louise

[email protected] (:

2008-10-04 @ 15:52:17

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0