Solning med resultat

Jag har haft en mycket trevlig dag idag. Låg ute ganska länga och solade och det har gett synligt resultat. Framför allt på benen och magen, snyggt! Jag hatar första dagarna på våren/sommaren när shortsen åker på och man tvingas gå runt i jättebleka ben. Problem solved nu i alla fall. Pluggade lite musik, hk och no ute i solen. Det gick bra.. Känns så skönt att kunna avsluta massa grejer nu. Sen åkte vi ner till hamnen och åt på en grekisk resturang. Mysigt! Sen jag kom hem har jag suttit framför tvn och knappat fram och tillbaka mellan Runaway Bride och Fantastic Four. Imorn vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Det blir väl hel del pluggande kan jag tänka mig. Annars beror morgondagens aktiviteter på vädret. Nu ska jag hoppa i säng. Tidigt för en lördag jag vet, men jag är jättetrött så det känns inte som någon idé att sitta uppe längre. Glöm inte mors dag imorn  (:  Gonatt sötisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0