Lång dag!

Hej! Ska strax dra ner på träning. (: Har varit i E-town en stund nu på eftermiddan med Felicia och mami. Köpte två par shorts från H&M och en skitsnygg pikétröja från Gina Tricot. Det kommer bli en låång dag.. efter träningen blir det hem och duscha och sen kolla på Desperate housewives. Sen ska jag sitta och vänta i drygt en timme och sen åka ner till bion. För att sen kl. 23.59 kolla på Pirates of the Caribbean, at world's end. Fick sovmorgon till tio imorn av min mentor. Tack för det! ;D Nu ska vi på träning. Ciao


Kommentarer
Postat av: andreas

jag kommer nog också ta sovmorgon imorgon :) fast det är det ingen som märker :P

2007-05-22 @ 20:15:42
Postat av: Alex i åttan

haha jag och danne ska också dit, men vi ska INTE ha sovmorgon. vi ska göra engelska prov klockan 8:30 imoen. vi kommer dö men det är det ju värt! HAHA ses senare..

2007-05-22 @ 21:48:55
Postat av: Johanna

Alex: Haha, va synd. Men det ni går ju "bara" i åttan. Inte så bara och bara egetnligen men det är lite värre med slutproven i nian. Ses där (:

2007-05-22 @ 22:36:34
URL: http://Jmohlin.blogg.se
Postat av: Charlie

Haha, najs att få sovmorgon för att man går på bio :) Pussiluss

2007-05-23 @ 18:22:07
URL: http://charliew.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv nått gulligt nu:

Trackback
RSS 2.0